Peminat Cik Lya ~ tQ :)

selamat menonton~


jom nyanyi ramai ramai nak???

ehem ehem...nur kasih..nur kasih...aku kembali kerana masih..mencari yang hakiki..sinar pasti..janji seci yang abadi.......nurrrr kasih..nurrr kasih...uuuuuuu...

sedap tak sore den???hehehhe *gelak versi sopan..nak ikut nur..sopan je..
tajuk utaman nye sekarang ni aku nak p nonton nurkasih malam kang ngan member..tak leh ngan pakwe..tak layan nye orang laki cite cite syahdu mahdu ni ye x??kene bawak tisu berkotak kotak la macam ni ek??kate orang cite nye sedih..sebak la macam pasaan lagi aku dengar..

sian kat aku kan...orang dah berkali2 tengok dah..aku baru terhegeh nak tengok..eksklusif kot..tu yang harus pergi :)

die : lya...nurkasih takde tayang kat sini la..nape ek??
aku: ala...ye ke??nape ek??nak tengok gak :(
die : abes dah tade nak tengok ape nye..nex week la kite tengok ey..kte tgk kat midvalley nak??
aku: erm..nex week ade muvie karak :( tapi nak gak tgk nurkasih laaaaa
die : abes mcm mane??tgk pirates aje lah ok gak kan...
aku: TAKNAK!
die : taknak udah..

jahatnya kamu..!!!!mencik..fine..aku gi sendirik!

4 comments:

EZAN IDMA said...

haha. best cite ni kan

bantalbucuk said...

alahai siannya membe tak nak temankan..xp..nanti kita g sama2 eh..hehe :p

cik lya said...

@ezan: mang superb la beb :)

cik lya said...

@ecar: jom jom