Peminat Cik Lya ~ tQ :)

tetap mahu bercerai :(

hye u ol

semalam lya ade bace artikel kat kosmo

siti saida taruddin..tak kenal ke??

allaaaa...akk dato' siti tu..kenal dah??

die tetap nak failkan penceraian die ngan suami die.

nape ek??

ni semua cite2 yang lya dpt kat beautifulnara.com :





Walaupun suami Saida, Mohd Ghazali cuba untuk berdamai dan tidak mahu penceraian berlaku, nampaknya Saida sudah nekad untuk berpisah. Mungkin inilah langkah yang terbaik. Kata orang kalau dah tak sayang kat seseorang buat apa nak tinggal bersama lagi kan? Adalah sebab-sebab yang kita tidak ketahui sehingga Saida begitu beria memohon penceraian.

Saida dan Mohd Ghazali bernikah pada 14 Disember 1996 dan dikurniakan empat orang cahaya mata iaitu Siti Nurunnyssa ,14, Anas, 11, Khalid, 7 dan Siti Nurul Mashitah, 5. Mohd Ghazali sudah 3 kali tidak hadir untuk prosiding mahkamah dan perbicaraan kes seterusnya akan berlangsung pada 18 Mac ini. Harap-harap semuanya berjalan lancar.

Apa pendapat anda? Kenapa agaknya suami isteri yang dah berkahwin 20,30 tahun dan sudah ada anak 4, 5 orang pun boleh bercerai berai? Adakah sudah luntur kasih sayang? Atau sudah bosan dengan rutin yang sama setiap hari?


tah la..

mak slalu cakap..hal umahtangga ni hanya suami isteri je yang tau..kite orang luar tak tau.

ape yang jadi.so...

kite hanya mampu berdoakan n mengharapkan kebahagiaan dorang je

amin~

2 comments:

Cik Rara! said...

tawu tape.. masalahnye dy da famous kot, n maybe xsuke nk disekat2.. ntahla.. da 15taon kot..mmg kite xtawu kan.. but she should tried nk pulihkan hbungan nie..kesian anak2.. tpi tapela, just wish the best utk hubungan dorg.. ;)

*okeyh!pnjg bebelan ini kan.. hee.. ;)

cik nur said...

hurm betul tuh lagi baik mendoakan kebahagian org daripada menjadi kepochi kan ^___^