Peminat Cik Lya ~ tQ :)

cun nye irma :)

hye u ol

lya baru je lepas tengok sorang awek ni

cun sangat

tade ape yang spesel akceli

tapi sebab die buat pembaharuan dlm idop die..mebi ?? :)

memang sangat sweet n cantik sangat

kate orang ade orang yang bawak die dlm penghijrahan tu



tengok ni

sweet kan bile irma hasmie bertudung

wardina la yang bimbing die.

mebi dah sampai seru die :)

don ask me k :)

mebi later..

kene hati terbuka n rela baru leh buat semua ni kan kan

ok..harapan semoga irma teros berjaya dengan jaya nyeee..!!!!

yahooo..bai~

14 comments:

mis dulces said...

canteq...^^

FarhanaFabulous said...

a'ah..memang cun la..

✿ CikCimi said...

cantek dan comel je. :)

SweetSyaza said...

IRMA CANTIK!!!!
dia sangat cantikkk... :))

Nesa Wazir said...

olooo..comeynye irma~^^

cik lya said...

@ mis dulces : mang die sangat2 sweet ok :)

cik lya said...

@ana : ade cun mcm lya tak ngee~

cik lya said...

@cimi : mcm cimi kalau bertudung :)

cik lya said...

@nesa : mang sweet syg :)

cik lya said...

@syaza : yup..4 sure..kalau tudung or tak mang die sangat cantek!

munna said...

canti klu dah mmg cantik pakai apa apau pun cantik... harapnya berkekalan dia pakai tudung

saharinasaharudin said...

beautiful! :)

cik lya said...

@nina : yup yup :)

cik lya said...

@munna : hope soo :)