Peminat Cik Lya ~ tQ :)

selamat kembali sayang :)

hello semua..selamat kembali ke pangkal jalan..ayat bukan maen lagi kau yeee...

ari tu aku ade bagitau aku nak balik kampung kan..pastu bawak balik anak2 adik aku kan..skanng aku dah balik...tak leh nak cuti lame2..takot nati bile sampai ofis dah get redi surat kat atas meja aku menyatakan "U R FIRED!!"...omaigottt...don wan laa gitu kan kan hihih

comey gler anak2 adik aku tu...



dedy :) mata awak cantik looo..ihiihi



kisy :) my love tau ni..paling gemok :)



jeky :)



sumbang mahram ke hape ni???



jeky mang suke sendiri...leave me aloneee!!!



dan ni semua kesayangan aku..dah besau dah amar :) n makin PUTIH hihi..



eh...sape budak ni????hihi

ok tu je la..sekian saje la berita aku pulang ke kampung..n sakng ni selmat menjalankan tugas kat sini hihih tata :)

8 comments:

✿ cikcimi said...

comel nya kucing3 nih.
geram je.
:D

apik pehe said...

wahhh...apik suke anak kuceng..hehe

bantalbucuk said...

wah..suka yang no 2..cute..! ^_^

aLya maNip said...

kisy tu comei..hehehe

cik lya said...

@cimi : hihih...love kitten :)

cik lya said...

@apikpehe : ye ek??jarang laki suke tucing :)

cik lya said...

@ecar : tu kesayangan lya tuuu

cik lya said...

@alya : my lovely kitten tau :)