Peminat Cik Lya ~ tQ :)

joging ke jalan2 cari pasal???

hye semua...ari tu aku ngan fara..niat hati nak joging kat taman tasik..yang tempat orang main layang2 tu..eh..tak caye plak..betol..kat sane banyak orang jual layang2..cantik2 :) tapi rase nye yang main layang2 skit je..ramai yang p joging..tak lepas gak orang yang berdeting..hihihihi




ni sebelom nak pergi :)cian fara..perfume die tumpah..so lap la balik..mahal kot,sayang lol..hahahha




dah sampai :)tengok tu..orang jual layang2..cantik kan..

pemandangan kat taman tasik tu mang cun..superb :) aku sukeeeee...

korang enjoy la ye tengok gambar2 yang di rakam secara sengaja oleh kami :)














hey..kau nak joging ke nak siar siar hah???hahahhha

tataaa.....

8 comments:

apik pehe said...

wahhh..bestnyer jogging tepi tasik

SWEETSYAZA said...

mesti semerbak bau perfume tu kannn...

bantalbucuk said...

wah..bestnye jogging tepi tasik..tapi kalau kita..jogging tu maksudnya jalan kaki je..xlarat nak jogging..hehe

Eazy Izzuddin said...

br lepas jogging juga...
;)

cik lya said...

@apik : mang..lagi2 tengok tasik tu..aman jeee

cik lya said...

@syaza : hahahah..ye laaa

cik lya said...

@ecar : lya selang seli..jap jalan jap lari hihi..lari2 anak jeee

cik lya said...

@ezay : yeke?