Peminat Cik Lya ~ tQ :)

kenape laa sebut bende yang bukan bukan grrrr~

semalam seronok gile lepak kat bilik..tak de yang menganggu..layan drama tv kat tv 3..lepas satu-satu cerite aku tengok..hadoi..then terima satu call masuk~

KRING KRING (hp zaman batu..so tade ringtone yang menarik ok)

bla..bla..bla..

sembang lame gler ok :)

semalam kan saya ade pasan mcm ade yang memandang saya dr belakang tau..

arh..DAMN (saje nak bagi aku tak leh tido grrr)

ok sori2.saya tak cakap lagi dah..

dah setel sembang2..

send satu mesej : "kak ija..leh tak balik awal sket..tolong la..lya takot :("

haruslah ade pasaan takot sebab aku kene tido sorang :( gler arh...naseb tade pape yang muncul tengah2 malam.dengan nyenyak nye aku tido semalam.alhamdulillah~


1 comment:

Azhafizah MN said...

perasaan leya je tu..takde pe pe lah..