Peminat Cik Lya ~ tQ :)

motor oh motor.

hye.

ari ni lya nak blajar somethin.

blajar bende yang dah lame lya nak blajar.

hohoho.bende ni free.

lya nak blajar bawak moto lah weh!

hahaha..dah tua bangka tatau bawak motor lagi??hadoi..

ape la kan.

oke.mule2 blajar.wah sonok!!!mang senang.

nak bongkak jap ngan mak.

"mak..mak..akak dah pandai bawak motooooo..."

start motor kengkonon nak tunjuk kat mak.

masok gear 1,press minyak.prenggg...

terbabas..seb bek tak langgor kete waja kat umah sebelah.

datang muke cuak..uwaaa...neves tros.tak leh nampka kete lalu,stop

nampak moto lalu,stop.

cane ni???lya tak pndai nak maen brek kaki.

weh lya...ko ingat ni beskal keee???

tolong la ajar lya..cane niii???

T__T

11 comments:

Nazz@Purple said...

huhuhu..nazz lagi la tak tau..fobia sebab penah jatuh..cik lia..chaiyok2.jgn jadi cam nazz..huhuhuh

bidadarihijau said...

hahahaha...nak sian tapi nak gak gelak..hahahahaha

Fakhrur Razi berkata said...

hahaha blajar la sng jer ;D
lgik sng dari beskal
hohoh

.::cEritEra Hati FaTiN::. said...

hehe~
t lame2 tau lah tu..=)

Tomato Gurl's Life said...

dear..cik tom nak tlg ajar pn xboleh sbb cik tom xreti bawak motor..hehe

cik lya said...

@nazz - huhu..takot da skang ni :( tak brani nak bawak dah,..

cik lya said...

@BH : cait..gelakkan orang yeee

cik lya said...

@Fakhrur razi : mang la senang..mule2 bawak syok je..las2 melayang hahaha...

cik lya said...

@fatin : insyaallah...nak kene psg dreba ni heee ~

cik lya said...

@ cik tom : missss yuuuu..(tetibe)

norh said...

kita pun dah lama tak bawa motor ni..tak tau la ada skill lg ke tak.. :)