Peminat Cik Lya ~ tQ :)

10.10.10

hye blogger..

tarikh tu sangat kiut >> 10.10.10

tapi ade lagi tarikh yang kiut tau...

20.10.2010

kiut kan...

so mesti ari ni ramai la pasangan nak buat kenduri ari ni..

like engagement day..wedding day mayb..couple day..

or make a 1st dating..wow!so romantika..huhu

tapi ade gak tarikah ni buat sebagai tarikh keramat..

memperingati insan2 tersayang pergi dlm idop die..

kematian....penceraian...pergaduhan...

macam2 leh jadi kan...

tapi ape pon yang jadik kat idop orang..korang patot bersyukur yang korang lasih lagi>>

dapat bernafas di bumi tuhan ni

masih lagi disayangi

masih lagi boleh merase masakan ibu kesayangan korang

masih lagi boleh menagis

masih lagi di beri peluang idop gembira

masih lagi mampu tersenyom...


** pix tak bermoral hahaha..

1 comment:

SweetSyaza said...

10.10.2010
besday babah kite...huhu
(ceh,tu pun nak mention kan???hihiks)