Peminat Cik Lya ~ tQ :)

mungkin kah???

KALAU memang sudah cantik jelita, sang kumbang mana yang tidak mahu mendekati.
Demikianlah kisahnya dramatis popular, Rozita Che Wan, 34. Biarpun berstatus ibu tunggal dua anak, namun 'saham' Rozita masih tinggi di pasaran.






Selain asyik dikaitkan menjalin hubungan dengan orang kenamaan (VIP) dan berada, Rozita baru-baru ini dikatakan akan melangsungkan perkahwina dengan jejaka hanya dikenali sebagai Shah, bekerja di Singapura. Namun, perkara itu dinafikan Rozita.

Bagaimanapun, timbul pula kisah baru pelakon Kiah Pekasam itu dengan juara Akademi Fantasia 8 (AF8), Ahmad Shahir Zawawi atau Shahir, 22.

Penyanyi kacak itu dikatakan sangat meminati Rozita dan pernah mengirimkan sistem mesej singkat (SMS) kepada pelakon sensasi itu.

Tidak menafikannya, Rozita berkata, dia mula mengenali Shahir ketika jejaka kelahiran Perak itu menyertai AF8. Malah Rozita turut diundang pihak produksi Astro untuk muncul ke akademi sebagai kejutan kepada Shahir.

"Awalnya, saya diundang ke akademi untuk menjayakan program Diari AF8 pada minggu kedua. Tapi disebabkan sibuk dengan penggambaran, saya tak dapat buat. Pada minggu ketujuh, Shahir tersingkir dan sudah rezeki dia diundi masuk.





shahir dikatakan selalu send SMS kat rozita...



p/s tak mungkinnn...shahir kan ngan adira

tata :(

2 comments:

haidi takeAfoto said...

minat tgk rozita che wan ni..muka die.body die..everything la..cntik, mantapp..cume xsuke the way she act jer..

Nesa Wazir said...

shahir slalu msg ngan i la cik lya..haha;P