Peminat Cik Lya ~ tQ :)

MASAK???

ai semua :) ;

ari ni lya tersangat lah bengang!..

bile sebut pasal kawen je orang pertikai pasal masak!

'u tau masak ke??'

'cane nak kawen,masak pon tak tau..ape nak bagi laki makan t?'

haish!

perlu ke semua tu??

prnh dulu rase nak blaja masak..

tapi mak kate,tak pyh susah2 blaja sebab t da ade umahtgge sendiri leh pandai2 sndri..

nak buat cane..mak tak bagi kami pegang dpor..

btol tak dik??

lya bosan la kalau org tanya psl kepandaian memasak ni..

'umo u da bape??tak tau msk lagi?'

bosan org dok mention bende2 gitu..

bukan la lya trok sgt smpai tak tau msk!..

masak NASI , AIR , GORENG TELOR , MEGI..

tu semua lya boleh buat laa...hahaha :)

btol tak sayang??

so,ingat!

jangan mention lagi soklan2 mcm tu..

nanti lya tangkap ikat kat pokok kelape..

tata :)

7 comments:

kata kila said...

ahhh ko masak tak sedap!kahkahkah

miszAM said...

hehe erma pun selalu kena cmni.

Awek Tocang said...

ehehee..jangan risau. sebab semuanya bergantung pada diri.
kalau pandai masak , tapi malas tak gune :)

cik lya said...

@katakila;
ala jeles le tuh kan kan kan...

@miszam;
tu la..hangen je satu badan hahah

@awek tocang;
tu la.nati dah berSUAMI pandai la kan..hee

nurulchumel said...

hehehe..
kena pandai masak..
baru la boipren sihat mcm boipren i..
tp sedih ada org kata boipren i mcm ikan tongsan

hamzah ian said...

haha.. mkn kat kedai sudah.. hoho

cik lya said...

@nurulchumel nyah kan je org yang ngutuk bf u tuh..sebok je kan

@hamzah ian bgs idea tuh heee