Peminat Cik Lya ~ tQ :)

DiGi iPhone 4 Me....



hello readers!..

bercakap pasal iPhone ni..

uii..mang kalau boleh semua orang berebot2 nak dptkan hp ni..

skang ni trend iPhone VS BlackBerry..

tapi lya lagi suke kan iPhone..

nape lya pilih iPhone??:

## design die eksklusif..elegan..

## pndangan sis,atas,bawah nipis..

## touch skrin **i'm lovin it

## boleh buat google talk..google talk instant messaging..

## skrin yang luas lebar **kan lya ni rabon..kecik2 ta nmpak hehe

wow!!mang tak terkate la kalau ngan iPhone ni..

sape lah yang nk adiah iPhone ni kat lya ek..

kalau ade mang lya ciom orang tu 15kali..**wow!!!hee

alangkah indahnye kalau ade org yang MURAH HATI tu..hehe..

2 comments:

Nesa 21 said...

nt nesa kaya bg cik lya satu..haha.( waktu 2 org da x pndg iphone)

BeaN MorENo said...

good luck...