Peminat Cik Lya ~ tQ :)

rasa macam dah weekend~

hye u ol

semalam gler2 amek ot.

tu pon sebab terpakse laaa.

bukan dengan rela hati tapi terpakse redha :(

kene ot sampai kul 10 malam.

gler.esok nye nak keje lagi.dah 2 hari turut2 kene ot

tulang2 ni semua da reput2 dah rasenye.

tak sanggop rasenye.adoiii.

kurang kalsium dlm badan kot.

kene banyak minom anlene kot hihi

the ari ni amik MC.kebetulan plak lya last day keje dlm minggu ni.

saje nak buat perangai la kan.

dapat information kat tempat keje tadi.member kate ramai gler orang tak dtg

orang yang dtg leh dikire.

PADAN MUKE KORANG!!!time ade orang keje,korang tak tau nak hargai langsong.orang ikut je kate korang.tapi korang kene ingat.tenaga n duit yang mane lagi penting??bagi aku...TENAGA AKU!!!then..pas ni aku leh cakap "sayonara"


tengok ni.nmpak tak muke orang saket??still cute rite??hahahah

bai~

2 comments:

Tqa said...

Aiyak. Take care tau!

cik lya said...

@tqa : tengs syg :)