Peminat Cik Lya ~ tQ :)

my 1st giveaway by shida n esya :)

hye u ol

~ salam shida n esya ~

saya datang ni nak buat satu entry khas untuk awak berdua laa

boleh tak??ikhlas tau ni

tapi kenape mesti ade syarat kalau nak datang??

ok tak pe.

1) kene ade blog sendiri ~ kan ini belog comel saya :)

2) kene folo shida n esya ~ dah lame saya folo tau :)





3) kene buat tajuk entry mcm kat atas tu kan.kene copy banner?semua siap tau :)

4) alamak.kene buat slogan la plak ye.tak pe.awak bace ye.

" Saya suka buat blog kerana blog ibarat diari.saya suke bile orang bace.kalau saya tade blog saya tak dapat la kenal shida ngan esya kan "

ok tak slogan sweet saya =.=

5) kena tag 5 blogger ye??

ok ~ cimi , sherry , ezan , muna , syaza

tapi satu je.nape mesti ade tarikh akhir nak jadi kawan awak??

19/3/2011 (tak suka lol T.T)

saya harap awak n awak terima saya jadi teman contest awak ye.

~ salam mesra ~


yang ikhlas,

liyalicious~

5 comments:

shida saje said...

tq dear coz join =)
gud Luck k!

awak leh jadi teman sya smpai bila2 bukan setakat 19/3/11 je k ^_~

cik lya said...

@shida : surat layang tu untuk shida ngan esya ngee~tengs dear

Esya Erisya HoneyZ Marcell_ said...

Tengs liya coz join..smpai bile2 kte leh kwn tau.. :)

Esya Erisya HoneyZ Marcell_ said...

tengs coz join.. smpai ble2 kte leh kwn tau.. :)

cik lya said...

@esya : tengs dear...hihihi :)