Peminat Cik Lya ~ tQ :)

kesyukuran adalah hak milik setiap insan

hye u ol

semua ok??pe buat skng??

ngarang novel ke hape??

tak pon ngah korek idong kot b4 tdo.mng layan ngee~

skng ni mcm2 jadi ngan idop lya

keje pon tak menentu

disebabkan sikap masing2

kalau nak dikutkan semua ade rezeki masing2

jadi tk pyah nk tutup periuk nasi orng kan

semua nak berebut pangkt

giler kuase.buat pe tu semua??

nak jatuhkan kaum sendiri ke???

jangan..pls don..

even kite nak buat pape keje kene la ade keikhlasan dlm ati

kan kan kan

baru ramai orang suka kite.orang respek kite kan

ni tak.depan tunjuk rajin.blakang????ape???ngate??CAAKAP BYK!!!

lya dah tensen ngan semua ni

tapi pada lya,lya tanak pangkat tinggi ke hape ke

yang penting GAji mesti maw kaww

hahahahha

bai~

KERJA LA DENGAN BERHEMAH :)


3 comments:

SweetSyaza said...

tol2...
buat kije kasik ikhlas....heheh

cik lya said...

@syaza: btol tu.tapi geram ngan dorang.gler nak nek pngakat tapi keje tah pape grrr

cik lya said...

@syaza: btol tu.tapi geram ngan dorang.gler nak nek pngakat tapi keje tah pape grrr