Peminat Cik Lya ~ tQ :)

"SMILE CONTEST"

hye reader's..

lya nak join kontes ni..




di anjurkan oleh : cik muna & cik sherry :)

senang je kontes ni.

memerlukan orang yang tulus ikhlas menghulurkan senyuman korang tau :)

yang mang suke sedekahkan senyuman tu mang wajib masuk :)

mcm lya mang wajib sbb lya rase mcm sweet je bile lya senyum hahha..*pasan!

ok skang lya nak pertaruhkan gambar ini..

jom terjah.

1

2

3

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

TARAAA!!




kategori : senyuman paling manis.:)

manis ke?kan lya dah kate sweet tu hihih..

skang lya nk tag 5 orang yang lya rase senyuman dorang sangat sweet :)

~ shara ~ pika ~ aina ~ nesa ~ syaza ~

korang2 semua yang nak join pon leh gak :)

klik aje kat banner tu..ok

gud luck :)

bai~

2 comments:

Nadirah Azmi said...

lya aimi nak join , hhe :P

cik lya said...

@aimi : jom la..boleh aje :)