Peminat Cik Lya ~ tQ :)

buang tebiat jenis apakah ini???

hai readers!!

ops..assalamualaikum...

hormat skit bulan2 pose ni..ingat tuh..

em..

ramai orang cakap;

"lawa ko pakai tudung"

"nampak ayu ko pakai tudung"

"nape ko tak pakai tudung je??cantik je"

"hey!u nampak sweet!"


ADAKAH BENAR OR PUJIAN KHAYALAN SEMATE2 JE MCM TU???


cute ke nih??nak gi kenduri ni..:)

sebenarnya bagi lya,pakai tudung ni biar lah ikhlas dari dari hati nurani kita;

bagi lya pakai tudung tak leh maen2;

tanak di katakan hipokrit;

pakai tudung sebab di suruh??

not me..!

lya tanak pakai je tudung tapi dlm ati kita kosong..

tak semestinye orang FREE HAIR ni pangai tak elok..

BAK KATA ORANG,"SETANDAN PISANG TAKKAN LAH KE SEMUANYE BUSUK"

so,kita tau apa yang kita buat aslkan kita tau asal usul kita

renung2 kan lah

TATA:)

4 comments:

bidadarihijau said...

tak suke jugak org yang main nak cakap ikut luaran..emo tau..ahahha

.miss d'ieyna. said...

woo.setuju dgn akak. x semestinya yang x pakai tudung tu x baik kan.:)
yang penting dalaman.

A.B.U said...

btul3..(tiru mcm upin n ipin)

zida said...

tapi kalau boleh pakai tudung ye :)
cun dia lebih sikit.